• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هانس فلیک: به دنبال بهانه جویی نیستم

هانس فلیک: به دنبال بهانه جویی نیستم

بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۱ و رد رقابت های داخلی آلمان پرفراز و نشیب ظاهر شده و از صلابت و اقتدار سال گذشته بهره مند نیست. بایرن مونیخ فردا شب و در لیگ قهرمانان در ایتالیا به مصاف لاتزیو می رود و هانسی فلیک در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد تیمش باید در فرم آماده ای برای رویارویی با بیانکوچلستی قرار گیرد.

شرایط فعلی بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل لاتزیو: “من از آن دسته افراد نیستم که به دنبال بهانه جویی باشم. عملکرد بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار مقابل فرانکفورت و بیله فلد خوب نبودند. حالا ما باید در لیگ قهرمانان در فرم فوق العاده ای قرار بگیریم. اینها مسابقات خاص ویژه ای برای ما هستند و انتظار دارم تیمم انگیزه خاصی داشته باشد.

ما هنوز عملکرد لازیو مقابل دورتموند را در ذهن خود داریم و دیدیم که آنها خیلی خوب بازی کردند. میرو کلوزه نه تنها در برابر لاتزیو، بلکه همیشه می تواند به ما کمک کند. کلوزه همیشه اطلاعات خوبی به ما داده، او در کنار برخی از بازیکنان لاتزیو بازی کرده و سرمربی این تیم را می شناسد.”

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ: “لئون گورتزکا فردا در ترکیب ثابت قرار می گیرد. بازگشت به روند آمادگی پس از سپری کردن این بیماری نباید ساده تلقی شود. امیدواریم که او همانند دیدار مقابل فرانکفورت در زمین حاضر شود، زیرا نقش گورتزکا برای سبک بازی ما مهم است. نیکلاس سوله با تیم به ایتالیا سفر خواهد کرد، البته او کمی مشکل دارد. ممکن است جاشوا کیمیچ در سمت راست بازی کند.، اما ما هنوز تصمیم نگرفته ایم.

  آمادگی پائولو دیبالا برای پیوستن به میلان

جمال موسیالا همیشه برای ما یک گزینه محسوب می شود، اما با این حال نباید فراموش کرد نوسانات خاصی نیز در مسیر پیشرفت یک بازیکن جوان وجود دارد. شرایط برای موسیالا در چند هفته گذشته دشوار بوده و شرایط پیرامون او آشفته بوده است. موسیالا دوباره در مسیر درستی قرار گرفته و برای فردا یکی از گزینه های ماست.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان