نیمکت نشینی بوتز ماموریت اصلی بیرانوند

دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ که مدتی به دلیل مصدومیت از تمرینات تیمش دور بود در بازگشت از آسیب دیدگی تمریناتش را برای رسیدن به ترکیب اصلی انجام می دهد.

علیرضا بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به آنتورپ هنوز نتوانسته است در ترکیب اصلی این تیم در رقابت های لیگ بلژیک به میدان برود. البته بیرانوند بدشانس هم بود چرا که حضورش در بلژیک همزمان با شیوع ویروس کرونا بود و او مدتی را در قرنطینه سپری و به همین دلیل دیر به تمرینات اضافه شد.

او اما در حالی که تلاش می کرد بتواند دیر اضافه شدنش به تمرینات را جبران کند دچار مصدومیت شد و مدتی را به اجبار مشغول مداوای مصدومیتش شد.

بیرانوند که دروازه بان اول تیم ملی و فوتبال ایران از سال ۲۰۱۷ بوده است در اردوهای اخیر تیم ملی به دلیل همین مصدومیت دعوت نشد هرچند او پس از طی دوران درمان توانست در بازی گذشته آنتورپ برابر لاسک اتریش به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت بنشیند.

با این وجود دروازه بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های ۲۰۱۹ به خاطر اینکه دور جدید تمریناتش را با آنتورپ تازه شروع کرده و قصد دارد به ترکیب اصلی برسد در اردوی تیم ملی برابر بوسنی حضور ندارد. او تمام تمرکزش این است که بتواند به ترکیب یازده نفره تیم برسد.

بیرانوند که چهارسال موفق را در پرسپولیس داشت برای رسیدن به هدف اصلی اش که بازی در فوتبال اروپا است ابتدا ژان بوتز دروازه بان ۲۵ ساله فرانسوی را نیمکت نشین کند که در ۱۲ بازی لیگ ۱۶ گل دریافت کرده و یک کلین شیت داشته است. بوتز در لیگ اروپا هم در سه بازی ۲ گل خورد و یک کلین شیت داشت. البته بیرانوند شاید اگر مصدوم نشده بود تا الان شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا می کرد با این حال در بازگشت از آسیب دیدگی نیز به خاطر رسیدن به ترکیب اصلی آنتورپ قید حضور در اردوی تیم ملی را زده است.

  Saudi women activists back in court as crackdown mounts in kingdom

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان