نیمار می خواهد ریمونتادای بارسلونا را جبران کند

نیمار بهترین بازی خود در ترکیب بارسلونا را در بازگشت تاریخی این تیم و برتری ۱-۶ مقابل پاری سن ژرمن انجام داده و چندی بعد نیز با انتقالی جنجالی راهی پاریس شد. حالا دو ماه دیگر این بار با حضور نیمار در پاریس این دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مارکینیوش مدعی شد پاری سن ژرمن نسبت به گذشته تبدیل به تیمی متفاوت شده است.

مارکینیوش گفت: “تیم ما بسیار تغییر کرده است، ما بالغ تر شده ایم و شرایط قطعا بسیار متفاوت خواهد بود. نیمار در آن دیدار مرحله یک هشتم نهایی در سال ۲۰۱۷ در ترکیب بارسلونا بازی می کرد، اما اکنون او با ما است و واقعا می خواهد در این مسابقه حاضر شده و با جبران آن دیدار ما را به پیروزی برساند. نیمار بازیکن بزرگی است و در رقم خوردن ریمونتادا نقش مهمی داشت.

این دیدار یک دوئل فوق العاده یک چالش بزرگ خواهد بود. ما انتظار یک نبرد بزرگ را داریم و باید آماده این رویارویی باشیم. قرعه کشی را دیدیم و حریفان زیادی باقی نمانده بودند، ما نیز آماده بودیم با هر حریفی رقابت کنیم. همه ما به خود انگیزه داده و به یکدیگر گفتیم که برای دیدار باید خوب آماده شویم. پیشینه ای فوق العاده بین این دو باشگاه در لیگ قهرمانان وجود داشته و خاطرات خوب و بدی برای ما ثبت شده است.”

 

  کاهش نرخ دلار در اولین روز هفته/ یورو ۱۷۱۵۰ تومان شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان