نیمار در مورد لیونل مسی شوخی نکرد!

پرونده جدایی لیونل مسی از بارسلونا هنوز بسته نشده و هر روز اخبار جدیدی در مورد آینده این ستاره آرژانتینی شنیده می شود. بر خلاف تابستان، به نظر می رسد این روزها پاری سن ژرمن از منچسترسیتی در موقعیت بهتری در مورد جذب این ستاره ۳۳ ساله برخوردار است و هیچ یک از ارکان باشگاه فرانسوی این خبر را تکذیب نمی کنند.

مائوریتسیو پوچتینو نیز امروز در اولین اظهارنظر در مورد لیونل مسی مدعی شد طبیعی است چنین شایعاتی در مورد یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان وجود داشته باشد و در واقع خبر احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن را رد نکرد. اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امشب در مورد آخرین وضعیت لیونل مسی صحبت کرده است.

او مدعی شد وقتی نیمار در مصاحبه چندی قبل خود در مورد همبازی شدن دوباره با لیونل مسی صحبت کرد و در این مورد شوخی نداشته است. نیمار متقاعد شده و تصور می کند او و مسی می توانند فصل بعد دوباره کنار یکدیگر بازی کنند. انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ ۲۴ ژانویه نکته کلیدی تصمیم گیری ستاره آرژانتینی خواهد بود. لیونل مسی در حال حاضر در انتظار مشخص شدن نام رئیس بعدی باشگاه مطلع شدن از برنامه های اوست. تا آن مقطع اتفاقی رخ نمی دهد و در ادامه مسی درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

 

بعید به نظر می رسد اینتر میامی مقصد بعدی لیونل مسی حداقل در تابستان سال ۲۰۲۱ نباشد و او به این زودی قصد ندارد از بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال جهان دست بکشد. امروز اخباری در مورد احتمال انتقال همزمان لیونل مسی و سرخیو راموس به پاریس مطرح شد و اگر این اتفاق رخ بدهد، فصل بعد دو فوق ستاره به خیل بازیکنان بزرگ در پاری سن ژرمن اضافه خواهد شد.

  Life inside China's police state

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان