• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • نقشه گوگل میزان شیوع کرونا در هر منطقه را نشان می‌دهد

نقشه گوگل میزان شیوع کرونا در هر منطقه را نشان می‌دهد

گوگل از اضافه شدن قابلیت جدیدی به نقشه گوگل خبر داده که میزان شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف دنیا را به کاربر نشان می‌دهد. این قابلیت به زودی برای کاربران iOS و اندروید فعال می‌شود.

گوگل از اضافه شدن قابلیت جدیدی به نقشه گوگل خبر داد که میزان موارد ابتلا به کووید-۱۹ در مناطق مختلف را به کاربر نشان می‌دهد. این قابلیت آمارها را از منابعی همچون دانشگاه جانز هاپکینز، نیویورک تایمز و ویکی‌پدیا گرفته و میانگین هفتگی موارد جدید ابتلا به کرونا را به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در یک منطقه نمایش می‌دهد. این ویژگی در ۲۲۰ کشور و منطقه فعال خواهد شد.

پس از انتشار بروزرسانی کاربران می‌توانند با استفاده از گوگل مپس در مورد شیوع ویروس کرونا در شهر محل سکونت خود اطلاعات کسب کنند که با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و افزایش آمار ابتلا کاربردی خواهد بود. همچنین از این قابلیت می‌توان برای آگاهی از احتمال شیوع ویروس در یک منطقه خاص پیش از برنامه‌ریزی برای سفر کردن به آن مطلع شد.

قابلیت مورد بحث از هفته جاری برای اندروید و iOS نقشه گوگل فعال می‌شود. برای استفاده از آن کافیست گوگل مپس را باز کرده و از گوشه سمت راست صفحه اصلی روی آیکن Layers که شبیه دو مربع روی هم است ضربه بزنید. سپس با انتخاب گزینه Covid-19 Info می‌توان موارد ابتلا به کرونا در دنیا را مشاهده کرد.

  ۱۱ هزار و ۲۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان