• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نصیر مزروعی مدافع هافبک آژاکس در فهرست خریدهای تابستانی رئال مادرید

نصیر مزروعی مدافع هافبک آژاکس در فهرست خریدهای تابستانی رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نصیر مزروعی مدافع هافبک راست مراکشی الاصل آژاکس که متولد هلند است ولی برای تیم ملی مراکش به میدان می رود، مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و کهکشانی ها قصد دارند ژانویه مذاکره با او را شروع کنند.

مزروعی از ۸ سالگی بود که وارد آکادمی فوتبال آژاکس شد و در ۲۳ سالگی یک بازیکن ثابت و بی جانشین در ترکیب این تیم محسوب می شود. قرارداد مزروعی در پایان فصل تمام می شود و طبق قوانین از ژانویه می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود و البته تعداد علاقه مندان به او در اروپا کم نیستند.

به این فهرست پرتعداد، رئال هم اضافه شده است. طبق ادعای “ESPN”، در حال حاضر رئال و آرسنال جدی ترین تیم های خواهان مزروعی محسوب می شوند و هر دو از هفته ها پیش بازی های او را جدی تر تحت نظر گرفته اند. به اینها باید بایرن، یوونتوس، میلان، ناپولی، رم و لیدزیونایتد را هم اضافه کرد.

فصل جاری او ۱۶ بازی برای آژاکس انجام داده، ۴ گل زده و سه پاس گل هم داده است. رئال او را برای جانشینی دنی کارواخال می خواهد . دو فصلی است که رئال در سمت راست به دلیل مصدومیت های کارواخال با مشکل مواجه است و از بازیکنانی که پست تخصصی‌شان جای دیگری است، به عنوان جانشین کارواخال استفاده می کند. به نظر مزروعی می تواند این معضل را برای همیشه از بین ببرد.

  نواک جوکوویچ صربستانی همچنان برترین تنیسور جهان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان