نباید این همه سال از قهرمانی منچستر بگذرد

ستاره پرتغالی منچستریونایتد می گوید منچستریونایتد باید پس از ۸ سال دوباره قهرمان لیگ برتر شود.

برونو فرناندس ستاره پرتغالی که از ماه ژانویه به منچستریونایتد پیوست، خیلی زود توانست در این باشگاه تاثیرگذار باشد. بازی‌ساز پرتغالی با اینکه تنها ۹ ماه از حضور او در این تیم می گذرد، حتی توانست عنوان بازیکن سال را به خود اختصاص داد.

برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست و درخشش او با پیراهن شیاطین سرخ نقش مهمی در بهبود روند نتیجه گیر‌ی یونایتد و کسب سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان داشت. شاگردان سولسشر با درخشش فرناندز موفق شدند فصل گذشته رتبه سوم لیگ برتر را بدست بیاورند. یونایتد از سال ۲۰۱۳ نتوانسته فاتح لیگ برتر شود ولی فرناندز خوشبین است این شرایط عوض شود.

 

فرناندز درباره حضور در منچستریونایتد گفت:‌« برای من آمدن به باشگاهی مانند منچستر یونایتد مثل زمانی بود که راهی اسپورتینگ شدم. آنجا نیز هدف من یک چیز بود یعنی کسب جام ها. من با همان ذهنیت به منچستر ملحق شدم.

مردم ممکن است بگویند رقبا از ما بهتر هستند و اینکه ترکیب اصلی و نیمکت شان قوی تر است اما اینها برایم مهم نیستند. من به منچستر آمدم تا قهرمان شوم. منچستر تاریخی باشکوه دارد و یکی از قدرت های بزرگ دنیاست. معتقدم خوب نیست که این همه سال از آخرین قهرمانی اش در لیگ برتر گذشته باشد.»

 

شانس قهرمانی یونایتد:« این ذهنیت باید در همه ارکان باشگاه باشد و معتقدم چنین چیزی را در تیم می بینم. ما همه امیدوار به قهرمانی لیگ هستیم.»

 

منچستریونایتد در دیدار بعدی خود باید برابر وست برومویچ در لیگ برتر به میدان برود و سپس با استانبول باشاک شهیر بازی خواهد داشت.

  زرتشت احمدی در بیست‌وپنجمین روز از اعتصاب غذای تر خود به سر می‌برد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان