• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهدی طارمی: فقط به پیروزی بر یوونتوس فکر می‌کنیم

مهدی طارمی: فقط به پیروزی بر یوونتوس فکر می‌کنیم

پورتو فردا یکی از حساس ترین بازی های چند سال اخیر خود را پیش رو دارد. مهدی طارمی و یارانش که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سه هفته پیش ۲-۱ از یوونتوس بردند، فردا شب در آلیاناس تورین میهمان بیانکونری هستند و با یک تساوی نیز راهی یک چهارم نهایی خواهند شد.

قطعا اگر گل فدریکو کیه زا در دقایق پایانی نبود، پورتو فردا با خیالی آسوده تر برابر رقیب بزرگ خود به میدان می رفت.

چشم امید پورتو و هوادارانش در بازی فردا به مهدی طارمی است تا بلکه او با گلزنی به یووه بتواند مسیر صعود را هموار کند هرچند که کار دشواری خواهد بود. طارمی در بازی رفت زننده گل اول تیمش بود.

ستاره ایرانی امروز نماینده بازیکنان در نشست خبری بود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
او در مورد بازی فردا گفت:« بازی بزرگی خواهد بود چرا که دیداری بین دو تیم بزرگ، خوب و باکیفیت است. باید در تمام ۹۰ دقیقه تمرکزمان را حفظ کنیم و هر کاری در زمین انجام خواهیم داد تا پورتو تیم صعود کننده باشد. تقویم فشرده ای است و البته طبیعی است که تیم بزرگی مثل پورتو در این مقطع چنین بازی های فشرده ای داشته باشد. بسیار باانگیزه ایم. دوست دارم گل بزنم ولی موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.»

طارمی ادامه داد:« از بازی در لیگ قهرمانان مثل هر بازیکنی لذت می برم. گذشته مهم نیست و من در زمان حال زندگی می کنم. تمرکزم فقط روی بازی فرداست و از بازی برابر یوونتوس هیجان زده ام.»

طارمی از بازی فردا فقط پیروزی می خواهد:« فقط به برد فکر می کنیم؛ نه تساوی و شکست. اگر به چیزی غیر از پیروز فکر کنیم، بازنده خواهیم شد. استراتژی خوبی برای این بازی داریم و تمام توان مان را در زمین خواهیم گذاشت.»

  پیشنهاد دستمزد سالانه 18 میلیون یورویی به مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد

تکرار گلزنی به یوونتوس:« مهم نیست در زمین یووه گل بزنم یا نه چرا که فقط موفقیت پورتو اهمیت دارد. من در زمین تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم بتوانم کمک خوبی برای تیم باشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان