• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • منچسترسیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد

منچسترسیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد

از قرارداد سرخیو آگوئرو با سیتی کمتر از ۴ ماه باقیمانده و جدایی او تقریبا قطعی است. مذاکراتی برای تمدید در جریان نیست و ستاره آرژانتینی پس از ۱۰ فصل به یادماندنی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

آگوئرو که ۳۳ ساله است، مورد توجه بارسا و یکی دو تیم مطرح دیگر قرار دارد و در فصل جاری اغلب درگیر مصدومیت ها بوده تا جایی که از ماه نوامبر تنها ۱۷۱ دقیقه برای سیتی به میدان رفته است.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که از ماندنی شدن آگوئرو ناامید شده، این روزها در فکر پیدا کردن بهترین جانشین برای اوست و طبق ادعای دیلی میل، گزینه شماره یک کسی نیست جز ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی ۱۲۶ میلیون یورویی اتلتیکو مادرید.

ژوائو تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی رکوردشکن بنفیکا را به مقصد اتلتیکو ترک کرد ولی انتقال او یک انتقال ناکام لقب گرفته و نتوانسته خود را با ایده های دیه گو سیمئونه وفق دهد.

ژوائو دو سال پیش نیز مورد توجه سیتی قرار داشت ولی در نهایت اتلتیکو را به خاطر پول بیشتر انتخاب کرد ولی خیلی زود متوجه اشتباهش شده است. جذب ژوائو که هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد کار ساده ای نخواهد بود و سیتی باید مبلغی هنگفت برای این انتقال هزینه کند. پپ به هدفش خواهد رسید؟

  چهار بازیکن بزرگ و تعیین کننده رئال ممکن است بازی برگشت برابر سیتی را از دست بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان