• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مشکلات لباس و جوراب‌های بازیکنان منچستریونایتد بالاخره از طرف آدیداس برطرف شد

مشکلات لباس و جوراب‌های بازیکنان منچستریونایتد بالاخره از طرف آدیداس برطرف شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد بالاخره مشکلات لباس بازیکنان تیم اول را برطرف کرد. در ماه اکتبر مشخص شد ستاره‌های تیم اریک تن‌هاخ از وضعیت البسه تیم رضایت ندارند و آن را بیش از اندازه تنگ می‌دانستند.

بازیکنان یونایتد از بازی دوم فصل جوراب رسمی لباس اول تیم را نپوشیده بودند و همچنین آندره اونانا هم با اندازه پیراهن خود مشکل داشت. این دروازه‌بان اعلام کرده بود که به لباس راحت‌تری نیاز دارد.

این ملی‌پوش کامرونی از زمان پیروزی ۲-۱ یونایتد مقابل شفیلدیونایتد در ۲۱ اکتبر، لباس رسمی خود را کنار گذاشته بود. طبق گزارش‌ها، بازیکنان از این که جوراب‌ها روی ساق پاهایشان خیلی سفت بوده شکایت کردند و بنابراین با کنار گذاشتن لباس رسمی، از لباسی که هواداران می‌خرند، استفاده می‌کردند.

طراحان آدیداس به دنبال انتقادات زیاد بازیکنان قصد داشتند یکسری اصلاحات جزئی در لباس‌های این فصل منچستریونایتد ایجاد کنند. آن‌ها امیدوار بودند که تا دسامبر این وضعیت را حل کنند، اما اصلاح بیش از حد انتظار طول کشید.

با این حال، برای پیروزی ۳-۰ یکشنبه مقابل وستهم، بازیکنان یونایتد جوراب‌های جدید را امتحان کردند و اونانا هم پیراهن جدیدش را به تن کرد. یکی از سخنگویان آدیداس گفت: “یونایتد یک طرح به روز شده از جوراب‌های خانگی پوشیده بود. این جوراب با همان مواد و کیفیتی است که در طول فصل پوشیده‌ بودند.”

  بازداشت احسان پیربرناش، خبرنگار ورزشی توسط نیروهای امنیتی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان