مرتضی طلایی شهردار تهران را به دروغگویی متهم کرد

در پی انتشار خبری درباره بازپس گرفتن املاک نجومی در پایتخت، مرتضی طلایی، عضو سابق شورای شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار، را به «دروغ‌گویی» متهم کرد.

آقای طلایی روز پنج‌شنبه، ۲۰ آذر، به خبرگزاری تسنیم گفت: «آقای حناچی به صراحت اعلام کرده ملک یا املاکی را از بنده پس گرفته که این یک ادعای دروغ است.»

وی افزود: «اصلا هیچ ملکی به من واگذار نشده است. اگر مستندی دارند ارائه کنند. آقای حناچی یک دروغ بزرگ گفته که باید ادعایش را ثابت کند.»

اظهارات وی پس از آن بیان می‌شود که پیروز حناچی، شهردار تهران، اعلام کرد «املاکی» که در اختیار محمدباقر قالیباف، شهردار پیشین تهران، همسر وی و دیگر اعضای «تیم» آن‌ها از جمله مرتضی طلایی بود، بازپس گرفته شده است.

آقای حناچی گفته بود: «املاک نجومی سند خورده‌اند و بازپس‌گیری آن‌ها از عهده ما برنمی‌آمد. سیستم قضایی تعقیب کرد و قیمت واقعی خیلی از آن‌ها را گرفتیم.»

پس از انتشار گفت‌و‌گوی حناچی با خبرگزاری ایلنا، ناصر امانی، معاون پیشین قالیباف در شهرداری تهران، اعلام کرد: «هیچ ملکی از شهرداری در اختیار قالیباف و همسرش نیست و از پیروز حناچی شهردار تهران شکایت می‌کنیم.»

مرتضی طلایی هم از حناچی خواسته «جرأت» داشته باشد و با انتشار «اسناد» ادعاهای خود «اگر اجحافی به بیت‌المال و املاک شهروندان تهرانی شده، افشا» کند.

  جمشید عندلیبی، نی‌نواز سرشناس ایرانی، در ۶۶ سالگی و بر اثر ایست قلبی درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان