• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی منچستریونایتد: بازیکنانی که مد نظر دارم، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند

مربی منچستریونایتد: بازیکنانی که مد نظر دارم، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد بامداد امروز در بازی تدارکاتی برابر رئال در هوستون آمریکا ۲-۰ شکست خورد. شیاطین سرخ برابر کهکشانی ها نتوانستند به گل برسند و در مجموع رئال تیم بهتر میدان بود.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی گفت: «ما قطعا به یک مهاجم گلزن نیاز داریم. تیم باید در پرس کردن و در استفاده از موقعیت ها بهتر کار کند. ما به بازیکنانی نیاز داریم که در تک به تک ها و دوئل های نفر به نفر مهارت بیشتری داشته باشند.»

تن‌هاخ در مورد شرایط تیمش گفت: «ما برابر تیم بسیار خوبی مثل رئال با بازیکنان بزرگی که دارد، نمایش بدی نداشتیم و توانستیم شانس های گلزنی نیز خلق کنیم. شاید چهار بخت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. تیم باید مقابل دروازه جسورتر کار کند. باختیم ولی از تلاش بازیکنان راضی هستم و از بازی نکات خوبی یادداشت کردم. تا دقیقه پایانی جنگیدیم و پس از گل دوم کار تمام شد. معتقدم تیم در مسیر درستی قرار دارد.»

مربی یونایتد در مورد وضعیت نقل و انتقالات گفت: «سال قبل بازیکنانی که مد نظر داشتیم، با تردید به پروژه ما نگاه می کردند و بعضا پاسخ رد می دادند ولی امسال شرایط متفاوت شده و بازیکنانی که می خواهیم، همگی مشتاق پیوستن به یونایتد هستند چون در پروژه ما جاه‌طلبی می بینند و به ما ایمان بیشتری دارند.»

 

  توماس مولر: شاید مثل تیاگو از بایرن بروم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان