• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیران منچستریونایتد در حال بررسی شرایط برای برگرداندن داوید دخیا، دروازه‌بان سابق این تیم، با قراردادی کوتاه مدت

مدیران منچستریونایتد در حال بررسی شرایط برای برگرداندن داوید دخیا، دروازه‌بان سابق این تیم، با قراردادی کوتاه مدت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد پس از پایان مهلت قرارداد دخیا تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی با او امضا نکند و به همکاری با این دروازه‌بان خاتمه دهد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که بسیاری معتقد بودند اریک تن‌هاخ دلیل اصلی این رفتار نه چندان خوب یونایتد با این بازیکن قدیمی بود. او از عملکرد این بازیکن در دروازه تیمش رضایت نداشت و به همین دلیل از مدیران این باشگاه خواست که دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرند.

آنها در نهایت با آندره اونانا به توافق رسیدند و موفق شدند او را از اینتر به خدمت بگیرند، اما نمایش ضعیف و اشتباهات متعدد این بازیکن کار را برای آنها بسیار دشوار کرده است.

حالا روزنامه سان خبر داده که مدیران این باشگاه از تصمیمی که درباره دخیا گرفتند به شدت پشیمان هستند و قصد دارند نظرشان را بار دیگر تغییر دهند و او را با قراردادی کوتاه مدت بار دیگر به اولدترافورد برگردانند.

این دروازه‌بان اسپانیایی که پیش از این ۱۲ فصل پیراهن شیاطین سرخ را به تن داشت و فصل گذشت موفق شد دستکش طلایی لیگ برتر را به خاطر بیشترین کلین‌شیت به دست آورد، پس از ترک این باشگاه هنوز به هیچ تیم دیگری ملحق نشده است.

برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و غیبت اونانا در ترکیب یونایتد در طول این مدت که حداقل ۹ بازی یونایتد برگزاری خواهد شد یکی دیگر از دلایل این عقب‌نشینی از سوی مدیران این باشگاه است.

  ۶۳ نفر، سهمیه ورزش ایران برای بازی‌های المپیک توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان