مدافع یووه، گزینه پپ برای تقویت دفاع سیتی

طی فصول گذشته منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در بحث هجومی یکی از بهترین تیم‌های اروپا بوده است اما با این وجود ضعف های این تیم در خط دفاعی باعث شده که آنها در بسیاری از مسابقات مهم از جمله مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا با مشکل مواجه شوند.

باشگاه انگلیسی در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط دفاعی خود دو مدافع یعنی روبن دیاز و ناتان آکه را به خدمت گرفت. آنها همچنین در خط دفاعی بازیکنان دیگری نظیر آیمریک لاپورت و جان استونز را هم در اختیار دارند اما به نظر می‌رسد که این بازیکنان نیز نتوانسته اند تمام ضعف های خط دفاعی تیم پپ گواردیولا را بپوشانند.

 

یکی از بازیکنانی که طی سال های اخیر گفته شد که گواردیولا علاقه زیادی به همکاری با او دارد، ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس یعنی لئوناردو بونوچی محسوب می شود. حتی در یکی دو فصل اخیر شایعاتی در مورد اقدام سیتیزن ها برای جذب این بازیکن به گوش رسید اما بیانکونری اجازه جدایی او را صادر نکرد.

حالا و در همین ارتباط برخی منابع مدعی شده اند که باشگاه منچسترسیتی قصد دارد یک بار دیگر برای جذب لئوناردو بونوچی اقدام کند و در واقع پپ گواردیولا این بازیکن را مهره ای کارساز برای پوشش ضعف خط دفاعی تیمش تلقی می کند.

 

  افزایش تلفات طوفان "آیدای" به بیش از ۱۲۰ تن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان