• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • محمدرضا شجریان بار دیگر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد

محمدرضا شجریان بار دیگر به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد

محمدرضا شجریان استاد موسیقی و آواز ایران، روز یکشنبه، ۱۳ مهر، بار دیگر به دلیل افت سطح هوشیاری و فشار خون به بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان جم تهران منتقل شد.

هیئت مدیره این بیمارستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آقای شجریان «با توجه به شرایط عمومی، قلبی – ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون، به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد».

آخرین بار ۲۵ مرداد بود که محمدرضا شجریان به دلیل افت سطح هوشیاری و نیز شوک عفونی به بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده بود و پس از حدود ۱۰ روز، سوم مهرماه، از بیمارستان به خانه‌اش منتقل شد.

پزشکان آقای شجریان در اطلاعیه‌های خود صرفاً به افزایش یا کاهش سطح هوشیاری اشاره می‌کنند و تا کنون روشن نکرده‌اند که میزان این هوشیاری دقیقاً چه حد است.

اوایل اسفندماه سال گذشته نیز آقای شجریان به دلایل مشابه در بیمارستان تحت رسیدگی‌های ویژه پزشکی قرار گرفته و در نهایت فروردین ۹۹ از بیمارستان مرخص شده بود.

محمدرضا شجریان در نوروز سال ۱۳۹۵ با انتشار ویدئویی اعلام کرد که ۱۵ سال است به بیماری سرطان مبتلاست و از آن سال خانه‌نشین شده و به‌ندرت نیز تصویری از او منتشر شده است.

به‌گفته برخی نزدیکان آقای شجریان، وی در یکی دو سال گذشته در خانه نیز تمام‌وقت در وضعیت «مراقبت‌های ویژه» به سر برده است.

محمدرضا شجریان اول مهرماه امسال ۸۰ ساله شد.

  نقش ویتامین E در کاهش دردهای قاعدگی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان