• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ماتیس دی‌لیخت، ستاره یوونتوس، مهم‌ترین هدف بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات

ماتیس دی‌لیخت، ستاره یوونتوس، مهم‌ترین هدف بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات

پیام جوان:‌ به گزارش ورزش سه، دی‌لیخت در سال ۲۰۱۹ و با امضای قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون یورو از آژاکس جدا شده و به یوونتوس پیوست.

بارسلونا در همان زمان نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و حتی گفته می‌شود که پیشنهاد جذب او به همراه فرنکی دی یونگ، هم تیمی و دوست نزدیک او، را ارائه کرد اما دی‌لیخت تصمیم گرفت به ایتالیا برود.

مینو رایولا، مدیربرنامه این مدافع هلندی، پس از انتقال او به تورین مدعی شد که این بازیکن خواسته به یوونتوس برود تا بتواند با بازی در لیگ ایتالیا از نظر دفاعی پیشرفت کند.

با این حال در روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره جدایی این بازیکن از یوونتوس به گوش رسیده و نمایندگان او مدعی شده‌اند که دی‌لیخت آماده است قدم بعدی را در زندگی حرفه‌ای خود بردارد.

همین موضوع باعث شده که احتمال ترک تورین در تابستان سال آینده توسط این بازیکن بسیار جدی به نظر برسد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که دی‌لیخت در صدر اهداف نقل و انتقالاتی بارسا قرار دارد و مدیران این تیم او را به هدف اصلی خود برای تابستان ۲۰۲۲ تبدیل کرده‌اند.

باید دید که آیا مدیران بارسلونا توانایی پرداخت بند فسخ این بازیکن که ۱۲۵ میلیون یورو است را دارند یا خیر، چرا که با توجه به شرایط مالی این باشگاه و بحران اقتصادی که گریبانگیز آنها شده شاید پرداخت این مبلغ برای آنها دشوار باشد.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بند فسخ مخصوص بارسا با مبلغ کمتر در قرارداد دی‌لیخت به گوش رسیده بود اما گاتزتا این موضوتع را رد کرده و مدعی شده که هر باشگاهی که خواهان جذب این مدافع باشد باید ۱۲۵ میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کند.

  برگزاری اولین جلسه رسیدگی به شکایت چند عضو رسمی باشگاه بارسلونا بر علیه باشگاه پاری سن ژرمن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان