لیورپول برای واینالدوم هیجان‌انگیزتر از بارسا است

بعد از گل زیبای واینالدوم برای لیورپول در پیروزی مقابل ولوز، پل اسکولز او را خطاب قرار داد و گفت درک نمی‌کند که چرا واینالدوم باید بخواهد لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کند.

در جریان پیروزی ۴-۰ لیورپول مقابل ولوز در بازی دیشب دو تیم، جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول گل دوم تیمش را با ضربه‌ای تماشایی به ثمر رساند. درخشش واینالدوم بحث بر سر شایعات اخیر درباره انتقال او به بارسلونا را تقویت کرد و پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد از اولین کسانی بود که در این باره به اظهارنظر پرداخت.

در تابستانی که گذشت شایعاتی درباره انتقال واینالدوم ۳۰ساله به بارسا مطرح بود ولی او در نهایت در آنفیلد ماندگار شد. اما مدتی است این شایعات بار دیگر قوت گرفته و ادعا می‌شود او احتمالاً در ژانویه راهی بارسا می‌شود. اما اسکولز می‌گوید لیورپول برای واینالدوم گزینه به مراتب جذاب تری است و او درک نمی‌کند چرا کسی مثل واینالدوم باید بخواهد لیورپول را ترک کرده و به نوکمپ برود.

پل اسکولز در این باره گفت: “با توجه به فوتبال تهاجمی و زیبایی که لیورپول هر هفته بازی می‌کند واینالدوم چرا باید بخواهد این تیم را ترک کند؟ شایعاتی درباره او و بارسا مطرح بود که به واقعیت تبدیل نشد. ولی سوال من این است که او اصلاً چرا باید چنین خواسته‌ای داشته باشد؟ من معتقدم لیورپول دوباره قهرمان لیگ برتر می‌شود و بازی در لیورپول برای او هیجان‌انگیزتر است”.

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: ” البته این را متوجه هستم که واینالدوم می‌تواند در بارسا جا بیفتد و در بارسا همیشه رابطه شان با هلندی‌ها خوب است به خصوص الان که رونالد کومان در آنجا مربی شده. اما سوال این است که او چرا باید چنین تیم هیجان انگیزی را ترک کند؟ ”

  پیام شهبانو فرح پهلوی در واکنش به رویدادهای ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان