• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لواندوفسکی: فتح این جام خیلی خاص خواهد بود

لواندوفسکی: فتح این جام خیلی خاص خواهد بود

بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک امیدوار است بعد از درو کردن تمام جام های ممکن طی یک سال گذشته، موفقیت تاریخی خود را تکمیل کرده و جام باشگاه های جهان را هم بالای سر ببرد؛ اتفاقی که قطعاً باواریایی‌ها انگیزه بسیار زیادی برای آن خواهند داشت.

بایرن مونیخ فردا شب در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف الاهلی مصر خواهد رفت و رابرت لواندوفسکی پیش از این بازی می گوید: ” من فکر می کنم اگر ما در جام جهانی باشگاه ها موفق شویم، این یکی از بزرگ ترین دستاوردهای تاریخی در تمام فوتبال خواهد بود. ما می دانیم که به آن بسیار نزدیک هستیم اما باید ۱۰۰ درصد متمرکز باقی بمانیم. واقعاً خاص خواهد بود؛ نه فقط برای بایرن یا آلمان بلکه این یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخی در سراسر جهان خواهد بود.

این تقابل بهترین تیم اروپا مقابل قدرتمند ترین باشگاه ها از قاره های دیگر خواهد بود. برای ما این یک چالش جدید خواهد بود و مطمئنا به دنبال موفقیت در آن هستیم.”

کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا: ” برنده شدن این جایزه شگفت‌انگیز بود. با این حال من می دانم آن چیزی که به دست آوردم به خاطر تیم فوق العاده ای بود که داشتیم. امیدوارم که بتوانیم به کسب جام ها ادامه دهیم. من سعی می کنم به این عملکرد خود ادامه دهم. سالها بود که می شنیدم این بهترین لواندوفسکی است. مهم نیست چند سال دارم؛ من هنوز هم می توانم بهتر شوم و مهارت هایم را ارتقا دهم. سعی می کنم در هر فصل بهترین لواندوفسکی باشم.”

  سه غول بزرگ تاریخ فوتبال ایتالیا، هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان