• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لاپورتا: هر کاری می کنم تا مسی را در بارسا نگه دارم

لاپورتا: هر کاری می کنم تا مسی را در بارسا نگه دارم

خوان لاپورتا که به نظر می رسد در میان کاندیداهای ریاست بارسلونا از بیشترین شانس برخوردار باشد، بار دیگر تاکید کرد که سخت تلاش خواهد کرد تا مسی را همچنان در نوکمپ نگه دارد.

مسی تابستان گذشته قصد داشت تا بارسلونا را ترک کند و صحبت هایی راجع به احتمال پیوستن او به اینتر، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی مطرح بود.

در پایان و پس از اینکه بارسلونا او را تهدید به شکایت کرد، کاپیتان اسطوره ای بلوگرانا تصمیم گرفت که تا پایان قرارداد خود در بارسلونا بماند، اما به نظر می رسد که داستان مسی و بارسا در پایان این فصل به آخرین فصل خود خواهد رسید، فصل جدایی.

لاپورتا اما در گفتگو با اسکای اسپورت از تمدید قرارداد با مسی مطمئن به نظر می رسید.

خوان لاپورتا گفت: “ما به یک پیشنهاد ورزشی رقابتی نیاز خواهیم داشت. او یک برنده است و می خواهد با بارسلونا پیروز شود.

من هر چه که ممکن باشد انجام خواهم داد. خیلی ها هستند که او را می خواهند و ما به یک پیشنهاد جدی نیاز داریم. پول قهرمانی را تضمین نمی کند.

مسی بیش از چیزی که دریافت می کند درآمدزایی دارد، او حدود هشت درصد از درآمد بارسا برای باشگاه هزینه دارد اما ۳۰ درصد از این درآمد را تولید می کند.

حضور او در بارسا برای باشگاه سودآور است، اما چیزی که از همه مهمتر است و نمی شود روی آن قیمتی گذاشت، این است که از یک بچه بپرسی بهترین بازیکن جهان کیست؟ آنها بدون لحظه ای مکث خواهند گفت مسی.”

 

  حراج پیراهن و دستکش دنیل داوری پس از شگفتی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان