• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لاپورتا: حفظ مسی در بارسا ساده نیست

لاپورتا: حفظ مسی در بارسا ساده نیست

خوان لاپورتا را جدی ترین نامزد ریاست بارسا برای رسیدن به مسند قدرت در باشگاه کاتالان می دانند. او در تمام نظرسنجی ها از ویکتور فونت و تونی فریکسا پیش است و احتمالا یک بار دیگر رئیس بارسلونا خواهد شد.

لاپورتا بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ نیز رئیس بارسا بود. او در صورت رسیدن به ریاست با دو ماموریت مهم روبرو خواهد بود: تمدید با لیونل مسی و ادامه کار رونالد کومان به عنوان سرمربی.

از قرارداد مسی ۵ ماه باقیمانده و گفته می شود پی اس جی و سیتی به دنبال جذبش هستند.

لاپورتا در مورد تمدید با مسی گفت:« حفظ مسی ساده نیست چون او از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که پشت شان یا به دولت گرم است یا به سرمایه گذاران بزرگ. این در حالی است که بارسلونا با مشکلات مالی روبرو است و پولی در باشگاه نیست. مسی اما در بارسا احساس راحتی می کند و من خیالم بابت حفظ او آسوده است.»

لاپورتا در مورد مخالفت با جذب ممفیس دیپای و اریک گارسیا دو مدافع مدنظر رونالد کومان در انتقالات ژانویه گفت:« من به ثبات اقتصادی باشگاه رای دادم و تصمیم بر این شد در شرایط کنونی، هزینه برای جذب بازیکن جدید متقبل نشویم.»

حفظ کومان:« باید کومان و بازیکنان را در بالاترین حد انگیزه نگاه داریم. تیم نتیجه بگیرد، کومان خواهد ماند و من قصد دارم در شروع ریاستم، باشگاه فاتح عناوین قهرمانی شود.»

 

  فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) تصمیم دارد تغییراتی در ماشین‌های فرمول یک ایجاد کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان