فعلا از بیرون حامی لیورپول هستم؛ این آسان نیست

چندی پیش دیه گو ژوتا با انتقالی ۴۵ میلیون پوندی از ولورهمپتون به لیورپول پیوست. او خیلی زود در آنفیلد به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شد و پیش از مصدوم شدن در ۱۷ مسابقه موفق شد ۹ گل برای قرمزهای آنفیلد ثمر برساند.

ژوتا که اخیراً دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود در مصاحبه ای پیرامون وضعیتش گفت: ” آسیب دیدگی زانو همواره پیچیده است بنابراین نمی‌توانیم عجله کنیم اما در عین حال من خیلی خوب کار می کنم و در اسرع وقت به زمین مسابقه برمی گردم. وقتی من از نظر بدنی آماده باشم می‌دانم که تمام تلاش خود را در تمرین انجام خواهم داد تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم.”

ژوتا در ادامه گفت: ” در پرتغال می گفتند سخت ترین چیز وارد شدن به یک جای جدید نیست بلکه ماندن در آنجاست و این هدف من محسوب می‌شود. اکنون که لیورپول آمده ام می خواهم تاثیر زیادی در این باشگاه داشته باشم. این همان کاری است که هر روز سعی می‌کنم انجام دهم.”

حضور همزمان کنار فیرمینو، صلاح و مانه: ” آیا می‌توانیم در آینده بیشتر با چهار مهاجم بازی کنیم؟ باید در این مورد از مربی بخواهید چرا که او تصمیم گیرنده است. اکنون من از خارج تیم را حمایت می کنم که اصلاً آسان نیست.”

  Islamic State leader Abu Bakr al-Baghdadi appears for first time in 5 years in video released by the extremist group

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان