• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فصل بعد همه عناوین را با چلسی می خواهم

فصل بعد همه عناوین را با چلسی می خواهم

تامی آبراهام ستاره جوان چلسی فصل گذشته در مجموع عملکرد رضایت بخشی داشت. او پس از گذراندن دو فصل گذشته به صورت قرضی در سوانسی و استون ویلا، توانست در چلسی انتظارات را برآورده کند. او ۱۵ گل برای چلسی زد و اگر مصدومیت ها نبود، می توانست بر این آمار اضافه کند.

آبراهام درباره اهداف خود با چلسی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رقابت های لیگ برتر گفت:« من دستاوردهایی مانند قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام جهانی و کفش طلا را می خواهم. همه این اهداف را در سرم دارم و دوست دارم پس از بازنشستگی وقتی به گذشته نگاه می کنم، از عملکردم راضی باشم. خوشبختانه توانستم فشار اولیه را از روی خودم بردارم و انتظارات را برآورده کنم و می خواهم در ادامه به تیمم کمک کنم تا قهرمان لیگ برتر شود. دوست دارم همه عناوین را به دست بیاورم.»

آبراهام درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:« حس دعوت شدن به تیم ملی انگلیس بسیار خوب و بزرگ بود چرا که نشان می داد کارم را خوب انجام داده ام. از گرت ساوت گیت برای دعوت به تیم ملی خیلی متشکرم. دوست دارم در تیم ملی راه هری کین و رحیم استرلینگ را ادامه دهم و مثل آنها در خط حمله تیم ملی گلزنی کنم. البته می دانم کار آسانی نیست و مهاجمان زیادی مثل مارکوس راشفورد حضور دارند که آنها نیز به دنبال حضور در ترکیب ثابت هستند.»

  خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان