فروش مزرعه نورلند مایکل جکسون به قیمت ۲۲ میلیون دلار

مزرعه افسانه‌ای “ناکجاآباد” مایکل جکسون که بر آن نام “نِوِرلند” (Neverland) گذارده بود در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. حال ده سال پس از مرگ این ستاره موسیقی پاپ به فروش رسیده است.

مایکل جکسون پس از آنکه در دادگاهی متهم شد که نوجوانی را در این مزرعه مورد آزار جنسی قرار داده است، این محل را برای همیشه رها کرد. دادگاه او را از تمام اتهام‌ها تبرئه کرد.

ران بارکل، سرمایه‌گذار و میلیاردر آمریکایی مالک جدید این مزرعه ۱۱۰۰ هکتاری است. یک سخنگوی او روز پنجشنبه ۲۴ دسامبر (۴ دی‌ماه) اعلام کرد که این مزرعه از سوی بارکل خریداری شده است.

به گزارش “وال استریت ژورنال”، قیمت خرید ۲۲ میلیون دلار بوده است. قیمتی که در سال ۲۰۱۵ برای آن درخواست شد ۱۰۰ میلیون دلار بود. سپس در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۶۷ میلیون دلار عرضه شد. چند سال پیش “نِوِرلند” به “سایکامور وَلی رنچ” تغییرنام یافته بود.

سخنگوی بارکل گفته است که این تاجر در حالی که برای مناطق دیگر در پرواز بوده است، با مشاهده از بالا متوجه این مزرعه می‌شود و سپس با تام بارّاک، مؤسس شرکت معاملات املاک “کولونی کاپیتال” تماس می‌گیرد. در این زمان این مزرعه در بازار عرضه نشده بود.

 

منبع: دویچه وله

  مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد را مکلف به راه‌اندازی سامانه رصد سبک زندگی مردم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان