• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فروش سهام اینتر به یک شرکت آمریکایی

فروش سهام اینتر به یک شرکت آمریکایی

گروه سونینگ چین مالک باشگاه اینتر برای فروش بخشی از سهام خود با یک مشتری جدید به نام “گروه فورترس” وارد مذاکره شده است و گویا مذاکرات به مرحله‌ای رسیده است که امکان دارد استیون ژانگ رئیس باشگاه به میلان برگردد تا شخصاً درباره شرایط مالی مربوط به انتقال سهام با طرف آمریکایی وارد مذاکره شود.

با توجه به مشکلات مالی باشگاه اینتر و محدود شدن سرمایه‌گذاری چینی‌ها در خارج از این کشور، گروه سونینگ به عنوان مالک باشگاه قصد دارد بخشی از سهام خود را بفروشد. سهام باشگاه اینتر تا کنون یک مشتری دست به نقد در بریتانیا (گروه بی‌سی پارتنرز) داشته و این گروه با پیشنهادی ۷۰۰ میلیون یورویی خواهان خرید بخش اعظم سهام باشگاه و تبدیل شدن به مالک آن بوده که پیشنهادش رد شده است، چرا که سونینگ آن مقدار از سهامی که طرف بریتانیایی می‌‌خواهد را در حدود یک میلیارد یورو ارزش‌گذاری کرده است.

از این رو مذاکرات سونینگ با گروه فورترس به عنوان مشتری جدید سهام اینتر آغاز شده است و این شرکت آمریکایی با پیشنهادی ۲۵۰ میلیون یورویی خواهان خرید بخشی از سهام نراتزوری است.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، باشگاه اینتر و فورترس ممکن است تا پایان ماه مارس به توافق برسند چرا که مذاکرات آنها وارد مراحل نهایی شده است و به همین دلیل هم انتظار می‌رود که استیون ژانگ به زودی به ایتالیا سفر کند تا مراحل انتقال سهام نهایی شود.

  فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان