فرار بزرگ بوفون از محرومیت کمیته انضباطی

انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جان‌لوئیجی بوفون سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل پارما در هفته سیزدهم سری آ از لفظی نامناسب برای راهنمایی یکی از هم‌تیمی‌های جوان خود استفاده کرده است که البته داور متوجه این اتفاق نشده و به همین دلیل کاپیتان کهنه‌کار بانوی پیر از مجازات متناسب با آن قسر دررفته است.

گویا در ویدئوی منتشر شده از دقایق پایانی دیداری که در ورزشگاه اِنیو تاردینی برگزار شد، بوفون ۴۲ ساله به هم‌تیمی جوان خود مانولو پورتانووا می‌گوید:« می‌خواهم همانجا بمانی، بدوی و به خودت فشار بیاوری» و پس از آن اصطلاحی ناشایست به کار می‌برد و ادامه می‌دهد:« برای من هیچ چیز دیگری مهم نیست».

حرف‌های بوفون اگرچه به گوش داور نمی‌رسد اما توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده است. عدم گزارش داور باعث شده تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بوفون را جریمه نکند و فدراسیون هم به دلیل نداشتن مدرک کافی، نتوانسته پرونده‌ای برای مجازات سنگربان سابق تیم ملی ایتالیا باز کند. این تصمیم اما با جنجال‌هایی در ایتالیا همراه شده است چرا که هفته گذشته برایان کریستانته بازیکن تیم فوتبال رم، دقیقاً به همین دلیل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد که البته در آن مورد از بدشانسی او داور حرف هایش را شنیده و در گزارش خود ذکر کرده بود.

 

  Bahrain premier calls Qatar ruler, rare contact amid dispute

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان