• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • فاکسکان دو نمونه اولیه آيفون تاشو را با موفقیت آزمایش کرده است

فاکسکان دو نمونه اولیه آيفون تاشو را با موفقیت آزمایش کرده است

فاز اول بررسی کیفی دو نمونه اولیه آیفون تاشو اپل که برای آزمایش نمایشگر و مکانیزم تاشو به فاکسکان سپرده شده بود، با موفقیت به پایان رسید.

آبان ماه شایعه‌های مختلفی مبنی بر اینکه فاکسکان مسئول آزمایش نمایشگر آیفون تاشو و همچنین مکانیزم تا شونده آن است، مطرح شد.

به دنبال شایعات قبلی مبنی بر اینکه فاکسکان در حال آزمایش آیفون تاشو است، گزارش جدیدی می‌گوید فاکسکان دو نمونه اولیه آیفون تاشو را در کارخانه شنژن مورد بررسی قرار داده و هر دو طرح توانسته‌اند مراحل کنترل کیفیت را با موفقیت پست سر بگذارند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری «Money UDN»، در تست‌های انجام شده، گوشی‌های آیفون تاشو کاملا مورد بررسی قرار نگرفته‌اند؛ بلکه طرح اولیه و نمایشگر هر دو گوشی تاشو از تست کنترل کیفی با موفقیت عبور کرده‌اند. ظاهرا آزمایش انجام شده به صورت مشخص برای بررسی و سنجش دوام مکانیزم تاشو درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری Money UDN سابقه خوبی در انتشار چنین گزارش‌هایی دارد و پیش بینی‌هایی که قبلا در مورد زنجیره تامین قطعات مورد نیاز آیفون اپل منتشر کرده بود، صحت داشتند.

این خبرگزاری در بخشی از گزارش خود به طراحی نمونه‌های اولیه آیفون تاشو نیز اشاره کرده است. ظاهرا نمایشگر یکی از آیفون‌های تاشو همانند گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ یا لنوو موتو RAZR به سمت داخل تا می‌شود و دومین نمونه گوشی آیفون تاشو نیز همانند گلکسی فولد باز و بسته می‌شود.

براساس گمانه‌زنی‌های Money UDN، احتمالا اپل در ارزیابی‌های بعدی یکی از دو طرح را کنار می‌گذارد و در نهایت کوپرتینونشین‌ها، یکی از نمونه‌های اولیه را برای تولید نهایی انتخاب خواهند کرد.

  سکانس آخر ماجرای سرافراز و شهرزاد چیست

پیشتر گفته شده بود فاکسکان برای آزمایش لولای آیفون تاشو باید بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه آن را باز و بسته کند. برای مقایسه، آزمایش مکانیزم لولای لپ تاپ‌ها معمولاً با ۲۰ تا ۳۰ هزار مرتبه باز و بسته شدن همراه است.

براساس اعلام منابع مختلف غیر رسمی، اپل احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) از اولین آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان