• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • طلسم لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر

طلسم لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اخیراً و در تاریخ ۲۸ اکتبر بود که بعد از کش و قوس‌های فراوان لائوتارو مارتینز قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ با نراتزوری تمدید کرد. با این حال ستاره آرژانتینی در ادامه روند ناامیدکننده خود طی هفته‌های اخیر شب گذشته در دربی میلان یک ضربه پنالتی را از دست داد تا اینتر در کسب سه امتیاز مهم و حیاتی ناکام مانده باشد.

اما ناکامی ستاره آرژانتینی اینتر به دربی دلامادونینا معطوف می‌شود. حالا یک ماه است که لائوتارو مارتینز برای اینتر گلزنی نکرده چرا که او آخرین بار در تاریخ ۲ اکتبر و در جریان پیروزی ۲-۱ نراتزوری مقابل ساسولو موفق شده بود گل بزند. در واقع لائوتارو فصل را فوق‌العاده آغاز کرد و توانست در شش بازی ابتدایی لیگ پنج گل به ثمر برساند اما از آن زمان تا کنون موفق به گلزنی نشده است.

ملی پوش آرژانتینی در چهار بازی لیگ قهرمانان هیچ گلی به ثمر نرسانده و پنج بازی متوالی در سری آ را بدون گل پشت سر گذاشته است. حالا سیمونه اینزاگی امیدوار است که بعد از وقفه بازی های ملی لائوتارو مارتینز به روند ناکامی خود خاتمه دهد و در واقع طلسم این ستاره آرژانتینی در به ثمر رساندن گل برای نراتزوری شکسته شود. لائوتارو در این یک ماه تنها در دیدار برابر امپولی یک پاس گل از خود به ثبت رسانده اما اینتر برای موفقیت در ادامه فصل جاری به گلزنی این بازیکن احتیاج مبرم دارد.

  بازتاب انتقال طارمی به اینتر ایتالیا؛ حقوق میلیون یورویی را به پورتو ترجیح داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان