ضرب الاجل رئال برای راموس

سرخیو راموس کاپیتان رئال هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است.

در اسپانیا امیدواری ها به تمدید قرارداد راموس چندان بالا نبود ولی در یکی دو هفته اخیر شرایط کمی بهتر شده است.

راموس و فلورنتینو پرز رئیس رئال پیش از عزیمت کاروان رئال به برگامو برای بازی با آتالانتا و سپس قبل از بازی با رئال سوسیداد فرصتی برای دیدار و گفت و گو داشتند. رابطه این دو همیشه خوب و دوستانه بوده و در این دو ملاقات البته صحبتی از تمدید قرارداد به میان نیامد. پرز پیگیر وضعیت مصدومیت راموس شد و محور صحبت ها نیز در این مورد بود.

طبق ادعای مارکا، باشگاه رئال مادرید برای سرخیو راموس ضرب الجل تعیین کرده است و او تا پایان ماه مارس یعنی ۲۵ روز دیگر باید پاسخ نهایی خود در مورد تمدید قرارداد را بدهد. یک امر معمول در مذاکرات اینچنینی تا باشگاه بداند که برای نقل و انتقالات باید به فکر مدافعی جدید باشد یا خیر.

راموس کمی بیش از سه هفته فرصت دارد تا روی تصمیم نهایی خود فکر کند. او در حال حاضر تمایلی برای پذیرش قرارداد یک ساله با بند تمدید برای یک فصل دیگر را ندارد اما ممکن است در ادامه نظر او عوض شود. در حال حاضر رئال با دیوید آلابا به توافق اولیه رسیده اما اگر راموس حاضر به تمدید نشود، به سرااغ جذب یک مدافع دیگر نیز خواهد رفت.

  ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، خواهان برگزاری جلسه فوری برای رسیدگی به بحران گل‌های خورده شد

همین شرایط در مورد لوکاس واسکز نیز وجود دارد. لوکاس پیشنهاد رئال را قبول نکرده و تا پایان مارس باید پاسخ نهایی را بدهد. مفاد پیشنهاد رئال به راموس و لوکاس تغییری نخواهد کرد و این دو بازیکن یا باید با این وضعیت کنار بیایند یا به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان