• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت‌های مدافع چلسی با مورینیو برای پیوستن به تاتنهام

صحبت‌های مدافع چلسی با مورینیو برای پیوستن به تاتنهام

چلسی اگر بتواند در دیدار امشب خود برابر اتلتیکو مادرید بار دیگر کلین شیت کند، آبی ها به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود خواهند کرد. البته گفتنش ساده تر از انجام دادن است! مخصوصا وقتی لوییس سوارز در تیم مقابل حضور دارد.

با توجه به برد ۱-۰ چلسی در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید، امشب مسئولیت تلاش برای صعود مخصوصا در دوره ای که مهاجمان آبی ها با مشکل در گلزنی مواجه هستند، بیش از همیشه بر دوش مدافعان این تیم خواهد بود که ممکن است در این بازی به ششمین کلین شیت پیاپی خود دست پیدا کنند.

از زمانی که در ماه ژانویه توماس توخل جانشین فرانک لمپارد در تیم چلسی شد، این تیم در ۱۲ بازی شکست ناپذیر بوده و از بیستم فوریه تا امروز تنها یک گل دریافت کرده است. اما مشکل چلسی در خط حمله است و به نظر می رسد مهاجمان این تیم راه گلزنی را فراموش کرده اند. آبی ها در شش بازی پنج گل به ثمر رساندند، از جمله دو پنالتی و یک گل به خودی.

در حالی که باشگاه در تابستان گذشته مشغول خرج های نجومی برای بازسازی خط حمله بود، تولد دوباره آنتونیو رودیگر به عنوان ستون دفاع مستحکم چلسی یکی از نقاط قوت این تیم در این فصل بوده است.

تابستان گذشته کار رودیگر در چلسی تمام شده به نظر می رسید. فرانک لمپارد، سرمربی وقت آبی ها، او را کاملا کنار گذاشته بود و حتی نزدیک بود که این تیم را با قراردادی قرضی ترک کند. پاری سن زرمن که در آن زمان توخل را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشتف مقصد مورد نظر رودیگر بود.

  تایید حضور تیم ملی بسکتبال زنان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا دیویژن B در تایلند

اما سرمربی سابق چلسی، ژوزه مورینیو، نیز قصد داشت تا مدافع باتجربه چلسی را ترغیب به پیوستن به تاتنهام کند.

رودیگر گفت: “دو تیم بودند، اما بیشتر یک تیم بود که من در نظر داشتم. PSG و بعد من یک تماس از مورینیو داشتم، اما این اتفاق نیفتاد. من به خاطر اینکه می دانستم موقعیتم به شکلی است که قرار نیست زیاد بازی کنم ناراحت بودم.”

اما تنها هشت ماه بعد رودیگر در چلسی توماس توخل تبدیل به یک بازیکن کلیدی شده است و رهبری بازیکنان این تیم در لیگ برتر را برعهده دارد. ماموریت اصلی او در بازی امشب برابر اتلتیکو مهار سوارز و ژوائو فلیکس است.

رودیگر با رد این موضوع که پس از برخوردی که در دیدار رفت داشتند، بین او و سوارز دلخوری هایی وجود دارد، گفت: “راستش را بگویم من بعد از بازی در شبکه های اجتماعی دیدم که او من را نیشگون گرفته است. اما در خود بازی نیشگون او را حس نکردم. اتفاق بین من و او فقط در جریان هیجانات بازی بود. هیچ چیز خاصی نیست.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان