سیتی فصل گذشته در لیگ قهرمانان بد شانس بود

مدافع پرتغالی و خرید جدید منچستر سیتی معتقد است که این تیم مقابل پورتو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

منچسترسیتی فردا شب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا رودرروی قهرمان پرتغال یعنی پورتو قرار خواهد گرفت. سیتیزن ها فصل گذشته به شکلی دراماتیک با شکست مقابل لیون از دور رقابت‌ها کنار رفتند. با این وجود شاگردان پپ گواردیولا به طور قطع در این فصل بار دیگر با انگیزه قهرمانی پا به مسابقات خواهند گذاشت.

روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچستر سیتی که یکی از خریدهای جدید این تیم در نقل و انتقالات تابستانی از بنفیکا بود، کنار پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: ” من واقعاً خوشحالم که اینجا هستم و این فرصت را دارم که در این رقابت برای تیمی مثل سیتی بازی کنم. بدیهی است که این یکی از دلایل آمدن من به اینجا نیز بوده است؛ به دلیل نوع بازی آنها و نحوه رقابت شان برای پیروزی، به ویژه در این مسابقات. ”

دیاز در ادامه گفت: ” مدت زیادی نیست که در اینجا حضور دارم اما هر روز یک فرصت جدید برای من محسوب می‌شود. ما وقت زیادی برای تمرین کردن نداشته ایم. شرایط اینگونه است، بازی می کنید سپس استراحت و دوباره به میدان می روید. البته تاثیر سرمربی و بازیکنان کاملا قابل حس بوده است و تیم خوب کار می کند. از طرف دیگر حالا پپ گواردیولا دوست من محسوب می شود. همچنین فکر می کنم که منچسترسیتی فصل گذشته کمی بدشانس بود. این طبیعت فوتبال است گاهی برنده می‌شوید و گاهی نه.

  Ruth Roellig: The woman who gave birth to lesbian Berlin

پورتو تیم قدرتمندی است و به خوبی می داند که در زمین چه کاری انجام دهد. می دانیم که کار دشواری پیش رو داریم و برای پیروزی باید قدرتمند ظاهر شویم.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان