سولسشر: می توانستیم کار لستر را تمام کنیم

منچستریونایتد امروز در شرایطی که دو بار در خانه لسترسیتی از حریف پیش افتاد، در نهایت با گل دقایق پایانی جیمی واردی به تساوی رضایت داده و دو امتیاز مهم را از دست داد. اوله گونار سولسشر در پایان بازی مدعی شد تیمش فرصت داشت در روی صحنه گل های حریف بهتر عمل و در مقابل ارسال های بازیکنان لستر ایستادگی کند.

 

اوله گونار سولسشر گفت: “شما نمی توانید قبل از پایان بازی و سوت داور به پیروزی فکر کنید. بنابراین قطعا ما از اینکه که امروز بعد از ظهر پیروز نشدیم ناامید هستیم. شانس های زیادی داشتیم و می توانستیم کار لستر را تمام کنیم، اما حریف نیز تیمی بزرگ و باکیفیت بود. مارکوس راشفورد گل زیبایی به ثمر رساند و او می داند که اولین شانس چقدر مهم است.

برونو فرناندز در زمینه گلزنی و جایگیری بسیار خوب عمل کرد، اما ما شانس های دیگری نیز برای باز کردن دروازه حریف داشتیم. آنتونی مارسیال نیز فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما به نظر می رسد او در زمانبندی برای پرش دقیق عمل نکرد و این یکی از موقعیت هایی بود که از دست رفت.

 

در صحنه های هر دو گلی که دریافت کردیم باید جلوی ارسال های حریف را گرفته و بهتر عمل می کردیم. البته همیشه شما هنگام گل خوردن با خودتان تصور می کنید که می شد در آن لحظات بهتر دفاع کرد. ما در عرض سه روز یک بازی داریم، این بار یک روز فرصت ریکاوری بیشتر وجود دارد که از آن عاقلانه استفاده خواهیم کرد.

 

مصدومیت ویکتور لیندلوف؟ او از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده و ممکن است دچار مشکل شده باشد. باید شرایط ویکتور را بررسی کرده تا متوجه شویم چه اتفاقی برای این بازیکن رخ داده است.”

  Authorities: Alleged Russian spy whale is refusing to leave and seeking Norwegians’ devotion

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان