سن حوزه: مشاور مهاجرت متهم به کلاهبرداری از مشتریان شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات روز دوشنبه گفتند زنی که به عنوان مشاور مهاجرت مشغول به غعالیت بود و با پذیرش پول بدون ارائه درخواست به مقامات مهاجرت از مشتریان کلاهبرداری کرده است.

یاسمین سانچز، ۳۶ ساله، از سن حوزه روز شنبه خود را به یک وکیل معرفی کرد. او ممکن است با اتهامات دزدی بزرگ، سرقت با بهانه های نادرست و نقض قانون مشاور مهاجرت روبرو شود.

جولیان اسکوبار، یکی از قربانیان این کلاهبرداری، گفت: “او باید محاکمه شود و به سزای اعمالش برسد. مردم را رنج می داد، او هم باید رنج بکشد.”

اسکوبار گفت که توسط سانچز که در یک مرکز تجاری در خیابان استوری و کینگ کار می‌کرد فریب خورده است. اسکوبار می‌گوید که این زن موفق به ارائه درخواست ویزا و شهروندی برای شوهرش نشد و نزدیک به ۵۰۰۰ دلار از این زوج کلاهبرداری کرد.

اسکوبار گفت: “ما هر آنچه که قرار بود به او بپردازیم برای تکمیل اوراق و مدارک‌مان پرداختیم اما هیچ مدرکی مبنی بر انجام کار به دست نیاوردیم.”

دفتر کلانتر شهرستان سانتا کلارا تحقیقاتی چهار ماهه را انجام داد.

کارآگاهان با مشاور مهاجرت در دفتر او در مرکز خرید تروپیکانا مصاحبه کردند.

معاون کلانتر راسل دیویس گفت سانچز به سادگی پول مشتریانش را بدون انجام کار نگه می دارد.

دیویس گفت: «این زوج به خانم سانچز برای ارائه مدارک و مدارک مناسب برای اخذ تابعیت اعتماد کردند. در پایان آنها بعداً مشخص کردند که هیچ یک از مدارک در واقع به اداره مهاجرت ارسال نشده است.

بازرسان می گویند سانچز هیچ گونه بازپرداختی را ارائه نکرده است.

  پیش بینی آب و هوای بی اریا: باران بیشتر همراه با احتمال رعد و برق

سانچز در آینده در انتظار رسیدگی به پرونده توسط دادستان با تاریخ دادگاهی است.

اسکوبار گفت که مظنون از قربانیان لاتین تبار سوء استفاده کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان