سرقت تاریخی از بارسلونا نیمه تمام ماند!

آنسو فاتی، پدیده جوان بارسلونا در فصل تابستان در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشته است.

آنسو فاتی در ماه های اخیر عملکرد درخشانی داشته و بسیاری او را وارث لیونل مسی می دانند. امروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد منچستر یونایتد در تابستان گذشته با ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور برای انتقال قرارداد ۱۵۰ میلیون یورویی آنسو فاتی به اولدترافورد توافق کرده بودند، اما بارسلونا در نهایت اجازه این انتقال را نداد و این ستاره جوان در نوکمپ ماندنی شد.

اوله گونار سولسشر سرمربی یونایتد، پس از آنکه باشگاه موفق به جذب جیدون سانچو وینگر انگلیسی دورتموند نشد، درخواست خرید آنسو فاتی را داده و مدیران یونایتد نیز به سرعت برای جذب او وارد عمل شده بودند.

بارسلونا در ماه های اخیر مشکلات مالی فراوانی را به علت شیوع ویروس کرونا تحمل کرده و دریافت این مبلغ هنگفت می توانست بخش اعظمی از این درگیری ها را حل کند، اما باز هم آنها اجازه جدایی آنسو فاتی را ندادند.

آنسو فاتی در قرارداد فعلی خود بند آزادسازی ۳۵۷ میلیون دارد و فعلا تیمی حتی پیشنهادی نزدیک به این رقم نیز نداده است. این بازیکن جوان در حال حاضر ۴۳ بار برای بارسلونا به میدان رفته و در این مدت ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. همچنین فاتی به ترکیب تیم بزرگسالان اسپانیا نیز راه یافته و چهار بار نیز موفق به گلزنی شده است. البته آنسو فاتی اخیرا دچار مصدومیت شدیدی شد و به نظر می رسد به مدت چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نخواهد بود.

  پیام شاهزاده رضا پهلوی در واکنش به کشته شدن پویا مولایی‌راد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان