سردار نقدی و توهم توطئه کاهش جمعیت جهان

سردار محمد رضا نقدی پس از توصیه جنجالی خود به سپاهیان و بسیجیان در مورد خودداری از استفاده از واکسن‌های خارجی پیشگیری از کرونا، اکنون شرکت‌های تولیدکننده واکسن را به توطئه برای کاهش جمعیت جهان متهم کرده است.

خبرگزاری ایسنا روز جمعه ۱۲ دی (اول ژانویه) به نقل از معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نوشت: «امروز همان‌هایی صاحبان شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا هستند که معتقدند جمعیت مردم دنیا زیاد است و باید ۲۰ درصد از جمعیت دنیا کاسته شود.»

این فرمانده ارشد سپاه با بیان این که این کاهش از طریق افزایش مرگ و میر صورت می‌گیرد ادعا کرده “بر اساس اسنادی که وجود دارد” شرکت‌های تولیدکننده واکسن خود ویروس کرونا را “دست‌کاری و آلوده کرده‌اند” و به همین دلیل به آنها نمی‌توان اعتماد کرد.

توهم توطئه کاهش جمعیت جهان

فرمانده سابق بسیج درباره اسناد مورد ادعای خود و محل انتشار آنها توضیح بیشتری نداد اما به نوعی مدعی شد که تمام شرکت‌های خارجی تولید کننده واکسن در توطئه کاهش جمعیت جهان دست دارند.

او یک هفته پیش هم گفته بود به دلیل “مکانیسم عمل خاص” واکسن‌های خارجی تزریق آنها را به پرسنل سپاه و بسیج توصیه نمی‌کند و نیروهایی که او مسئول هماهنگی آنهاست در توزیع و واکسیناسیون عمومی با واکسن‌های خارجی مشارکت نمی‌کنند.

  چهار تا پنج میلیارد دلار پول ایران در ایتالیا بلوکه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان