• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • سامسونگ سال آینده میلادی از ۳ گوشی تاشو رونمایی می‌کند

سامسونگ سال آینده میلادی از ۳ گوشی تاشو رونمایی می‌کند

سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ حداقل از دو گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد، البته پیش از آن در سه ماهه اول با یک گوشی تاشو مقرون به صرفه به نام گلکسی زد فولد لایت ملاقات خواهیم کرد.

طبق گزارشی جدید، گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. در حالت عادی سامسونگ در این بازه زمانی از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی نوت رونمایی می‌کند، با این حال اکثر شایعات به نابودی این سری اشاره دارند. با توجه به این موضوع، گوشی‌های تاشو به عنوان جایگزین این محصولات وارد بازار می‌شوند.

ظاهرا این دو گوشی هوشمند تاشو بجای اینکه در ماه‌های مختلف وارد بازار شوند، در یک تاریخ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، با این حال نباید منتظر رونمایی از آن‌ها در یک مراسم باشیم. شاید این کمپانی کره‌ای آن‌ها را در مراسم‌های مختلفی معرفی کند، مانند کاری که با گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی S20 FE انجام داد.

سامسونگ برای اینکه بتواند گلکسی زد فولد لایت را با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار کند، برخی ویژگی‌های پریمیوم را از آن حذف خواهد کرد که یکی از آن‌ها، ابعاد نمایشگر است. طبق اطلاعات اخیر، گلکسی زد فولد لایت به نمایشگر بیرونی ۴ اینچی و نمایشگر داخلی ۷ اینچی مجهز می‌شود. با وجود این موضوع همچنان شاهد استفاده از محافظه شیشه‌ای فوق نازک در آن خواهیم بود.

گلکسی زد فلیپ ۲ با نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی از راه می‌رسد. طراحی این محصول مشابه با گلکسی زد فلیپ موجود در بازار خواهد بود، با این تفاوت که از نمایشگر بیرونی ۳ اینچی بهره می‌برد.

  وکیل جعفر ابراهیمی، معلم زندانی از پرونده سازی جدید برای موکل خود خبر داد

طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. سامسونگ همچنین برای این محصول خود محافظ نمایشگر ضخیم‌تر درنظر می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان