زین الدین زیدان بالاخره سنت شکنی کرد

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال از زمانی که به خاطر پاندمی کرونا تعداد تعویض ها از سه به پنج افزایش پیدا کرده، به ندرت از سهمیه تعویض هایش استفاده کرده است. در حقیقت مربی فرانسوی از آن دسته مربیانی است که معمولا اعتقاد چندانی به ۵ تعویض ندارد.

زیدان در هشت بازی اخیر رئال سعی کرده از ترکیبی تقریبا ثابت و بدون تغییر استفاده کند و در کنارش به ندرت به سراغ تعویض ها رفته بود.

مربی فرانسوی اما در مقابل سلتا بالاخره پس از هشت بازی از تمام پنج تعویض خود استفاده کرد. زیدان در هشت بازی قبلی هرگز به بیش از سه تعویض نرسیده بود و به طور مثال در مقابل سویا فقط یک تعویض انجام داد. زیدان پس از بوردالاس سرمربی ختافه دومین مربی لالیگا از نظر کمترین تعویض با ۳٫۵۹ تا در هر بازی بوده است.

زیزو در مقابل سلتا از ترکیبی استفاده کرد که به جز ناچو که به خاطر مصدومیت راموس در میدان بود، دیگر بازیکنانش اغلب در دیدارهای قبلی هم فیکس بازی کرده بودند.

در دقایق پایانی بازی مارتین اودگارد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد که این اولین حضورش پس از مصدومیت بود. او تنها پنج دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. ماریانو دیاز هم در وقت اضافه دقایقی بازی کرد. ادر میلیتائو و اودریوسولا فعلا تنها بازیکنانی هستند که در چهار بازی اخیر حتی یک دقیقه هم بازی نکرده اند. ایسکو در مقابل سلتا نیمکت نشین بود و مقابل الچه به علت پدر شدن بازی نکرد اما مقابل گرانادا ۱۲ دقیقه حضور داشت.

 

  2020 AFC U-23 Championship: Iran 0-0 Iraq

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان