زیدان: به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم

رئال مادرید ابتدای هفته گذشته یک پیروزی روحیه بخش مقابل سویا به دست آورد و سپس در یک بازی سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد مونشن گلادباخ را شکست دهد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

 

لوس بلانکوس فردا در ادامه بازی های دشوار خود به مصاف تیم صدرنشین لالیگا یعنی اتلتیکو مادرید خواهد رفت؛ مسابقه ای که شاگردان زین الدین زیدان برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در آن نیاز مبرم دارند چراکه شاگردان دیه گو سیمئونه در حال حاضر با یک بازی کمتر و شش امتیاز بیشتر نسبت به رئال صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکو گفت: ” مانند همیشه در هر بازی مسائل زیادی وجود دارد. ما عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته ایم و می خواهیم فردا به انجام یک بازی خوب در دربی فکر کنیم زیرا ما اینگونه مسابقات را دوست داریم. این یک فرصت دیگر است تا مانند روزهای دیگر خود را در قامت یک تیم نشان دهیم.”

زیدان در ادامه گفت: ” ما می خواهیم در هر بازی خودمان را به عنوان یک تیم نشان دهیم بدون آنکه فکر کنیم می‌خواهیم لیگ را فتح کنیم. ما می خواهیم در هر بازی برنده شویم. قهرمان فصل گذشته هستیم و می‌خواهیم از این عنوان دفاع کنیم.”

 

اتلتیکومادرید مدعی قهرمانی: ” بله حتماً. این همان چیزی است که آنها کاملاً آن را نشان داده اند. امروز آنها در صدر هستند و همواره یک تیم رقابت طلب بوده اند و ما آنها را به عنوان یک رقیب می‌شناسیم.”

  White House planning F-35 flyover for Polish President

دیه گو سیمئونه: ” هر مربی ایده‌های خاص خود را دارد. من نمی‌توانم مانند شخص دیگری باشم. هنگامی که دوره های مربیگری خود را گذراندم به من گفتند که گاهی اوقات تنها خواهم بود. هر مربی موافقان و مخالفانی دارد. او مربی بزرگی است و من هم می خواهم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.”

 

مارسلو و ایسکو: ” من همیشه به این دو نفر اعتماد دارم و روی آنها حساب می‌کنم. درست است که آنها خیلی بازی نکرده‌اند اما من باید انتخاب کنم و این وظیفه ام است اما در عین حال روی آنها حساب می کنم.”

عملکرد خوب مارکوس یورنته در اتلتیکو مادرید: ” تعجب آور نیست. او بازیکن بسیار خوبی است و چهره دیگری از خود نشان داده که در مادرید از آن برخوردار نبود. معلوم است که از کیفیت بالایی برخوردار است. همین.”

 

احتمال شکست در دربی: ” اولین کار این است که ما باید بازی خود را انجام دهیم تا نشان دهیم که تیم خوبی هستیم. این مسابقه ای است که ما باید از آن لذت ببریم و همه چیزمان را ارائه دهیم نه اینکه به اتفاقاتی که در آینده رخ می دهد فکر کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان