• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زنان تکواندوکار ایرانی راهی ریاض می‌شوند

زنان تکواندوکار ایرانی راهی ریاض می‌شوند

پیام جوان: به گزارش مهر، رقابتهای تکواندو آزاد زنان با حضور تکواندوکارانی از ۷۶ کشور به مدت سه روز به میزبانی عربستان در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات طی روزهای چهارم تا ششم آذرماه در مجموعه «گرین هال» شهر ریاض برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات ۱۷۱ تکواندوکار از ۷۶ کشور ثبت نام کرده اند که به مدت سه روز به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیبی کامل صبح فردا تهران را به مقصد دبی ترک کرده و از آنجا راهی ریاض می‌شود. سعیده نصری، غزل سلطانی، ناهید کیانی و زهرا شیدایی، کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی با هدایت هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی در این رقابتها به مصاف رقبای خود می‌روند.

طبق برنامه پنجشنبه چهارم آذرماه مبارزات اوزان ۴۶-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم، جمعه پنجم آذرماه رقابتهای سه وزن ۴۹-، ۵۷- و ۷۳- و شنبه ششم آذرماه در روز پایانی مبارزات اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم برگزار خواهد شد.

مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱، ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

  لیگ NBA: پیروزی کلیولند در ۱۱ ثانیه پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان