زلاتان راست می گفت؛ پرز رقیب مسی بود نه رونالدو

آنتونیو کاسانو ۱۸ ماه در رئال مادرید در بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ حضور داشت و مجموعا ۱۹ بار به میدان رفت که در این مدت کوتاه بارها به دلیل اضافه وزن جریمه شد. او دو گل نیز به ثمر رساند.

ستاره جنجالی سابق رم، ژانویه ۲۰۰۶ به رئال پیوست و یک سال بعد به سامپدوریا قرض داده شد. او یکی از خریدهای ناموفق فلورنتینو پرز نام گرفت.

کاسانو در مصاحبه با کانال یوتیوب کریستین ویه ری و در مورد فلورنتینو پرز گفت:« من برای رئال بازی کرده ام و باید بگویم که این باشگاه متقاوت تر از همه باشگاه های دنیاست. در حال حاضر می توان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه را پاپ و پادشاه دنیای فوتبال دانست.»

کاسانو ادامه داد:« اگر بازیکنی قراردادش در حال اتمام باشد و پرز به او تمدید یک ساله پیشنهاد دهد؛ ولی بازیکن پیشنهادی سه ساله از باشگاهی دیگر را برای او مطرح کند، در نهایت خود پرز است که تعیین می کند بازیکن بماند یا برود. زمانی لوکا مودریچ قصد داشت به اینتر بیاید ولی پرز مخالفت کرد و مودریچ چند ماه بعد برنده توپ طلا شد. سال ۲۰۰۶ هم فابیو کاناوارو را برای رئال جذب کرد و به او هم توپ طلا دادند. شاید بوفون شایسته تر از کاناوارو بود ولی تفاوت شان در این بود که یکی برای رئال بازی می کرد، دیگری برای یوونتوس.

یادم است زلاتان گفته بود که لیونل مسی در تمام این سال ها برای توپ طلا با پرز رقابت می کرد نه با کریستیانو رونالدو. او با ترک رئال دیگر دستش به توپ طلا نرسیده است.»

  Syrian rebels try to retake village from government troops

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان