رکورد جدید هری کین؛ ۲۰۰ گل زده برای تاتنهام

هری کین در پیروزی ۳-۱ تاتنهام مقابل لودوگرتس گلزنی کرد و به رکورد ۲۰۰ گل زده برای این باشگاه انگلیسی رسید.

تاتنهام دیشب در چارچوب لیگ اروپا به بلغارستان رفت تا با لودگرتس دیدار کند. تاتنهامی ها در حالی این بازی را با پیروزی ۳-۱ به پایان بردند که گل اول توسط کاپیتان این تیم هری کین به ثمر رسید. این گل برای کین اهمیت خاصی داشت چرا که دویستمین گل او با پیراهن تاتنهام بود.

هری کین در حال حاضر سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تاتنهام است. اولین گل هری کین هم در لیگ اروپا به ثمر رسیده بود. هری کین ۱۸ساله در بازی تاتنهام مقابل شمراک روورز که ۹ سال پیش برگزار شد موفق شد اولین گلش برای سفیدپوشهای لندن را به ثمر برساند.

البته هری کین بعد از آن مدتی به صورت قرضی در تیمهای میلوال، نوریچ و لستر بازی کرد تا دوباره به عنوان یک ستاره به تاتنهام برگردد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از بازی دیشب و رسیدن کین به رکورد ۲۰۰ گل زده به خبرنگاران گفت: ” این رکورد هری را به یکی از اسطوره‌های باشگاه تبدیل می‌کند. دستاوردهای او در لیگ برتر با سن کمی که دارد واقعاً خارق العاده است”.

هری کین هم که دیشب در سیصدمین بازی خود برای تاتنهام دویستمین گل خود برای این تیم را به ثمر رسانده بود در بلغارستان به خبرنگاران گفت: ” رسیدن به این رکورد فوق العاده است. امیدوارم در ادامه باز هم بتوانم برای این تیم گلزنی کنم. زمان آنقدر سریع می گذرد که باور کنید انگار دیروز بود که اولین گلم برای تاتنهام را زدم. این دستاورد بزرگی است. پیش به سوی زدن گلهای بیشتر”.

  خرید، فروش و حمل مواد محترقه خطرساز «جرم» است

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان