رکورد تازه کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۱۱ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید کرونایی و فوت ۴۶۲ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته خبر داد. او گفت آمار جدید زنگ خطری جدی برای مردم و سیاست‌گذاران کشور است.

برای دومین هفته پیاپی آمار کرونا در ایران رکورد ‌زد. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ایران، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۹ هزار و ۶۶۴ نفر رسید. روز گذشته تعداد رسمی اعلام‌شده فوتی‌ها ۴۵۳ نفر بود.

سیماسادات لاری هم‌چنین گفت از دیروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید در کشور شناسایی شده که ۳ هزار و ۳۳۹ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۵ هزار و ۶۸ نفر افزایش یافته است. روز گذشته تعداد مبتلایان جدید ۱۰ هزار و ۳۳۹ نفر اعلام شده بود.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۵۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. او تعداد بیماران با شرایط حاد را ۵۶۰۱ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت وضعیت استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان را قرمز اعلام کرده است.

  موافقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ژاپن برای رهاسازی آب رادیواکتیو به اقیانوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان