• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • روبرت لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

روبرت لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بسیاری از کریستیانو رونالدو به عنوان پادشاه لیگ قهرمانان اروپا یاد می‌کنند و آمار و ارقام نشان می‌دهد که این توصیف درباره فوق ستاره پرتغالی اصلا بی‌راه نیست. رونالدو رکورد بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارد. نکته مهم تر این که او در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا بیشترین گل زده را هم به ثبت رسانده است.

فوق ستاره پرتغالی شب گذشته در جریان دیدار منچستریونایتد برابر ویارئال نیز موفق به گلزنی شد تا تعداد گل های خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد شش برساند. نکته جالب در مورد رونالدو این که او در هر پنج بازی دور گروهی این فصل لیگ قهرمانان برای منچستریونایتد گلزنی کرده است که نشان می دهد او در ۳۶ سالگی نیز همچنان یکی از بهترین های دنیاست.

اما روبرت لواندوفسکی یکی دیگر از ستاره های آماده حال حاضر فوتبال اروپا محسوب می‌شود که گلزنی های او برای بایرن تبدیل به یک عادت شده است. لواندوفسکی شب گذشته نیز با یک ضربه برگردان فوق العاده در مقابل دیناموکیف گلزنی کرد تا تعداد گل های خود در این فصل لیگ قهرمانان را به عدد ۹ برساند. ستاره لهستانی در حال حاضر صدر جدول گلزنان چمپیونزلیگ را به خود اختصاص داده، در حالی که کریستیانو رونالدو شش گله است و در رده سوم جدول گلزنان قرار دارد. جایی که سباستین آالر با ۶ گل زده در رتبه دوم قرار دارد و ستاره هایی نظیر محمد صلاح و کریستوفر انکونکو نیز پنج گل به ثمر رسانده اند.

  صد و هفتاد و هشتمین حضور رونالدو در لیگ قهرمانان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان