• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال رکورددار شد؛ شروع تحقیقات سران باشگاه

رئال رکورددار شد؛ شروع تحقیقات سران باشگاه

بازیکنان رئال مادرید بیش از بازیکنان دیگر تیم‌های لالیگا در این فصل آسیب دیده‌اند و رئال در نیم فصل دوم با مشکل جدی از این حیث روبرو شده است. شرایط در ۲۰۲۱ بدتر هم شده است. در مجموع روزهای غیبت بازیکنان مصدوم رئال از ۸۰۰ نیز فراتر رفته است تا سران باشگاه در صدد چرایی این ماجرا باشند.

در یک ماه و نیم اخیر، ۹ بازیکن یا آسیب دیده اند یا بیمار شدند. این اتفاق موجب شده که تیم ثبات پیدا نکند و تا به اینجای فصل هشت شکست و چهار تساوی را تجربه کند. در لالیگا بازیکنان رئال ۳۶ بار مصدوم شده اند و از ویارئال، تیم دوم (۲۵ مصدومیت) یازده بازیکن مصدوم بیشتر داشته اند. همچنین از اتلتیکومادرید صدرنشین لالیگا نیز ۲۰ بازیکن آسیب دیده بیشتر داشته اند.

در این فصل ۱۶ مصدومیت برای بازیکنان اتلتیکو رخ داده و بارسلونا با ۱۸ بازیکن آسیب دیده در جایگاه ششم قرار دارد.

بیش از همه در این فصل ادن هازارد و دنی کارواخال مصدوم شده اند. هافبک بلژیکی پنج بار مصدوم شده و به همین خاطر ۱۷ بازی را از دست داده است. مدافع اسپانیایی هم چهار بار آسیب دیده است. آلوارو اودریوسولا با ۱۴ بازی و سرخیو راموس با ۱۳ بازی غیبت نیز بدشانس بوده اند و کاپیتان مادریدی ها به خاطر جراحی مینیسک هفته ها از میادین دور خواهد بود.

در حال حاضر این چهار بازیکن به علاوه ادر میلیتائو، مارسلو، فده والورده، کریم بنزما و رودریگو گوئس نمی توانند تیم را به خاطر مصدومیت همراهمی کنند. کریم بنزما آخرین مصدوم سفیدپوشان به حساب می آید که در دیدار امشب مقابل وایادولید حضور نخواهد داشت. علاوه بر آسیب دیدگی ها پنج بازیکن رئال مادرید هم در این فصل به ویروس کرونا مبتلا شده اند که لونین، میلیتائو، ناچو، کاسمیرو و هازارد هستند.

  استرلینگ همچنان در چلسی می‌ماند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان