• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال جای دو زیدان نیست؛ جدایی لوکا از برنابئو

رئال جای دو زیدان نیست؛ جدایی لوکا از برنابئو

لوکا زیدان، پسر زین‌الدین زیدان و دروازه‌بان سابق رئال مادرید با امضای قراردادی دائمی به تیم دسته دومی رایو وایکانو پیوست.

لوکا زیدان، پسر زین‌الدین زیدان که به عنوان دروازه‌بان بازیکن رئال مادرید بود با امضای قراردادی دائمی به باشگاه اسپانیایی رایو وایکانو که در لیگ دسته دوی این کشور حضور دارد پیوست. لوکا زیدان فصل گذشته را هم به صورت قرضی در ریسینگ سانتاندر بازی کرده بود.

لوکا زیدان فصل گذشته در ریسینگ سانتاندر ۳۳ بازی برای این تیم انجام داده بود. سانتاندر هم در لیگ دسته دوی اسپانیا حضور داشت. او حالا با یک باشگاه دسته دومی دیگر یعنی رایو وایکانو به توافق رسید و با امضای قراردادی دو ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست تا دیگر بازیکن رئال مادرید نباشد.

لوکا زیدان با اینکه تا پیش از این رسماً بازیکن رئال بود ولی برای تیم بزرگسالان رئال مادرید تنها دو بازی انجام داده بود. لوکا در سال ۲۰۰۴ زمانی که تنها شش ساله بود به آکادمی رئال مادرید پیوست. اولین بازی رسمی لوکا برای رئال مادرید در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ انجام شد و او در جریان تساوی ۲-۲ مقابل ویارئال در اولین بازی فصل به میدان رفت. بازی دیگر او برای رئال هم در سال ۲۰۱۹ و در جریان پیروزی ۳-۲ لوس بلانکوس مقابل اوئسکا بود.

 

  بررسی کرونا در جریان بازی‌های المپیک از طریق آزمایش بزاق دهان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان