دی بروینه: از تصمیم گواردیولا شگفت زده شدم

منچسترسیتی شب گذشته در زمین چلسی موفق شد این تیم را ۱-۳ شکست دهد. در دیداری که کوین دی بروینه مغز متفکر بلژیکی یک گل زد و یک پاس گل داد. در شبی که سرخیو آگوئرو روی نیمکت بود و گابریل ژسوس به دلیل ابتلا به کرونا جایی در فهرست تیمش نداشت، پپ گواردیولا دی بروینه را به خط حمله برد. تدبیری که جواب هم داد.

دی بروینه در پایان بازی گفت:« راستش را بخواهید ابتدا از تصمیم مربی شگفت زده شدم چرا که در دوران فوتبالم بسیار کم در خط حمله بازی کرده ام ولی من برای کمک به سیتی هرجا بگویند بازی می کنم. ابتدا برایم عجیب بود ولی رفته رفته خودم را با شرایط وفق دادم و معتقدم بد هم نشد. مهاجمان مان در دسترس نیستند و من هم مشکلی با تصمیم گواردیولا نداشتم. هر کاری برای کمک به سیتی انجام می دهم.»

دی بروینه ادامه داد:« پیروزی بر چلسی حیاتی بود. پیش از این در چند بازی عملکردی خوب داشتیم ولی نتوانسته بودیم برنده شویم ولی مقابل چلسی باید سه امتیاز را می گرفتیم و چنین هم شد. نشان دادیم که توان پیروزی در بازی های بزرگ را داریم.»

 

سیتی در هفت بازی اخیر خود بی شکست بوده و با یک بازی کمتر و ۴ امتیاز کمتر از لیورپول و یونایتد، فعلا در رده ۵ جدول قرار دارد.

  NFL draft buzz: The Kyler Murray mystery continues; Redskins at the center of multiple reports

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان