• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دو عضو تیم پارکور نوجوانان ایران به یک مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا دست پیدا کردند

دو عضو تیم پارکور نوجوانان ایران به یک مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا دست پیدا کردند

پیام جوان: به گزارش مهر، محمد مرادی رییس انجمن پارکور ایران با بیان مطلب فوق افزود: حنا احمدی و محمد اکبری ملی پوشان پارکور ایران به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا شدند.

رئیس انجمن پارکور افزود: نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران بیش از بیست و چهار کشور آسیایی برگزار شد و در پایان این مسابقات، حنا احمدی در بخش بانوان با عملکرد خیره کننده خود موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد. در این بخش اسنوپالوتو از فیلیپین مدال نقره را از آن خود کرد و رانیامایشا از اندونزی نیز سوم شد

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز جان فیلیپ آلوارو از فیلیپین قهرمان مسابقات شد و محمد اکبری ورزشکاران خوش تکنیک کشورمان با اختلاف اندک دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

مرادی که همزمان ریاست اتحادیه پارکور غرب آسیا را نیز به عهده دارد گفت: امیرحسین لنجابی و علی هوشیار دیگر ورزشکاران ایران در این مسابقات که به علت پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار می شد به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.

نخستین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا با برنامه ریزی اتحادیه پارکور آسیا و نظارت فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

  بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان