• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دوری یک ماهه وینگر یوونتوس از میادین

دوری یک ماهه وینگر یوونتوس از میادین

فدریکو برناردسکی، وینگر یوونتوس به علت مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

گرچه در پایان فصل قبل و بعد از حذف از لیگ قهرمانان دیگر به نظر می رسید فدریکو برناردسکی دیگر جایی در ترکیب یوونتوس نخواهد داشت و از این تیم جدا می شود، اما آندره پیرلو قصد دارد این وینگر ۲۶ ساله را حفظ کند و نام او در لیست یوونتوس برای فصل بعد قرار خواهد گرفت.

اما نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد فدریکو برناردسکی در اردوی تیم ملی ایتالیا در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا و بازی برابر تیم های بوسنی و هلند مصدوم شده و به نظر می رسد حداقل یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و احتمالا بازی های اول فصل یووه را از دست می دهد. مصدومیت جدید برناردسکی عضلانی بوده و ارچه زمان جدایی او قطعی نیست، اما احتمالا این خبر به زودی از سوی پزشکان ایتالیایی اعلام خواهد شد.

همین مصدومیت های متوالی یکی از عوامل افت فدریکو برناردسکی در سال های اخیر و تمایل یوونتوس به فروش او بوده است. این بازیکن به عنوان یک بازیکن بااستعداد و آینده دار راهی یوونتوس شد، اما آسیب دیدگی های متعدد اجازه درخشش را از او گرفت. این بازیکن ۲۶ ساله از زمان اولین بازی خود در سری آ در سال ۲۰۱۴، در این سالها ۱۰ بار مصدوم شده که حداقل یک هفته او را از میادین دور نگه داشته و ضعف فیزیکی یکی از عوامل اصلی عدم درخشش او در سال های اخیر در ترکیب یوونتوس بوده است.

  باشگاه شارلوت اف‌سی: قصد همکاری با اوله گونار سولسشر را نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان