• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دلیل تمدید نشدن قرارداد زلاتان با میلان

دلیل تمدید نشدن قرارداد زلاتان با میلان

زلاتان ابراهیموویچ ژانویه گذشته بود که به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشت و به سرعت توانست نقشی کلیدی در این تیم برعهده بگیرد. او کمک کرد میلان از میانه های جدول جدا شود و در انتهای فصل در رتبه ششم قرار بگیرد. زلاتان توانست در ۱۸ بازی ۱۰ گل برای میلان به ثمر برساند و بسیاری معتقدند او اصلی ترین نقش را در تحول روسونری ایفا کرد.

سران میلان قصد دارند تحت هر شرایطی او را برای فصل بعد نیز حفظ کنند ولی همچنان فاصله‌ی زیادی میان دستمزد درخواستی زلاتان و رقمی که باشگاه میلان می‌خواهد به او بپردازد، وجود دارد؛ با این حال هر دو طرف اطمینان دارند که توافق نهایی به زودی حاصل خواهد شد.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت و اسپورت مدیاست، دستمزد پیشنهادیِ میلان به زلاتان رقم ۶ میلیون یورو برای یک سال است اما زلاتان اعتقاد دارد که دستمزدش باید ۷٫۵ میلیون یورو در سال باشد.

زلاتان معتقد است پس از رونالدو با ۳۱ میلیون یورو دستمزد در سال و نیز ماتایس دلیخت با دستمزد هشت میلیون یورویی، او باید سومین بازیکن سری آ از لحاظ دریافت دستمزد باشد.

قرار است فردا در جلسه ای بین مینو رایولا(ایجنت زلاتان) با سران باشگاه میلان، در مورد تمدید قرارداد ستاره سوئدی تصمیم نهایی اتخاذ شود.

  فران تورس هرگونه احتمال جدایی اش از بارسلونا در این تابستان را رد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان