• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست سرسام‌آور دورتموند برای فروش هالند

درخواست سرسام‌آور دورتموند برای فروش هالند

ارلینگ هالند در ژانویه سال گذشته تنها با ۲۰ میلیون یورو از باشگاه اتریشی سالزبورگ به دورتموند پیوست و از آن زمان تا به حال خود را در قامت یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا به اثبات رسانده و گل های زیادی برای زنبورها وارد دروازه حریفان کرده است.

همین عملکرد خیره‌کننده ستاره نروژی باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند. از غول‌های فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا گرفته تا اکثر تیم‌های بزرگ انگلیسی که در ماه های اخیر به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده اند؛ ستاره ای که می تواند برای چندین سال خط حمله هر تیمی را تضمین کند.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که دورتموند به این راحتی‌ها راضی به فروش ستاره نروژی خود شود. در همین ارتباط جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، ادعای عجیبی را مطرح کرده و می گوید باشگاه آلمانی قیمت ارلینگ هالند را مشخص کرده که بر این اساس هر تیمی که خواهان جذب این بازیکن در تابستان ۲۰۲۱ باشد باید مبلغ سرسام آور ۲۵۰ میلیون یورو بپردازد؛ اتفاقی که در مقطع کنونی و شرایط اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای هر باشگاهی غیر ممکن محسوب می شود.

  لبران جیمز رتبه دوم امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA را به دست آورد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان