• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد از هواداران: به این تیم ایمان داشته باشید

درخواست ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد از هواداران: به این تیم ایمان داشته باشید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فشار روی اوله گونار سولسشر در هفته های اخیر افزایش یافته و یونایتد پس از شکست ۵-۰ در خانه مقابل لیورپول و با دو گل برابر منچسترسیتی، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته و هواداران خود را ناامید ساخته است.

در واقع به نظر می رسد اگر تا امروز سولسشر شغل خود را از دست نداده تنها به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب است و اگر یونایتد با زین الدین زیدان به توافق دست یابد، لحظه ای برای برکناری سرمربی فعلی خود درنگ نخواهد کرد.

یونایتد حالا ۹ امتیاز نسبت به چلسی صدرنشین فاصله دارد و از شش بازی گذشته خود در لیگ، تنها یک پیروزی به دست آورده‌ است.

شاگردان اوله گونار سولسشر در روز شنبه هفته آینده، مهمان واتفورد خواهند بود. ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای در گفت و گویی با مجله رسمی منچستریونایتد گفت:« پیام من به هواداران این است که از ایمان خود به تیم و بازیکنان دست نکشند. بدون شک ما بیشترین تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب و پیشرفت کردن می‌کنیم، پس اگر در این راه هواداران به ما ایمان داشته باشند، با نتایج خوبی به نزد آن‌ها بازمی گردیم و باعث خوشحالی‌شان خواهیم شد.»

کاوانی در اکتبر ۲۰۲۰ با یک قرارداد رایگان از پاریسن ژرمن به منچستریونایتد پیوست و در ۴۷ بازی با پیراهن این باشگاه، موفق به زدن ۱۸ گل شده است.

  ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، خواهان برگزاری جلسه فوری برای رسیدگی به بحران گل‌های خورده شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان